Zeynepaltntas yaklaşık 2.5 yasina kadar çektik. Alerjik bebek üzerine de kabizlik eklenince hersey tepetaklak oldu cocuk cerrahisinde gittik darlik çatlak yok ama kabiz. Gastroenterolojiye gittik makattan film bile çekildi hersey normal alerjiye bağlı denilip durdu en son Hindistan cevizi yagi denedim ama iciremedim yedirmedim bi turlu. Bende Hindistan cevizi sutune basladim muzlu süt kavunla smotie falan yapıyorum onunla. Birde klaire Labs diye probiyotik basladik alirken goze geliyor biraz pahali ama uzun süreli kullanım 4-6 ay gidiyor bizi o kurtardı. Beslenmesi zaten hep lifliydi. 3 yasinda belki bu yasina kadar toplasan 1 ekmek kadar bile yememiştir cocuk ekmeğin tadini dahi bilmiyor nerdeyse kati beslenme yoktu çünkü hani beslenmeden kaynaklı desek. Ne zamannki probiyotik etki etti bizim yaşam kalitemiz artti gozu kalali tavsiye ederim o yuzden. Hindistan cevizi yağını da deneyin belki sever sevmezse sutunu deneyebilirsiniz migrostw falan var. Mesela suan gunde 1 tane muz ile Hindistan cevizi sutunu muzlu süt yapip veriyorum yaklaşık 6-7 aydır ama kabizlik hic yaşamadık