firstbaby_ Safra kesesi sağ tarafta ve ağrılar sağ tarafta oluyor genelde.Benimde sol tarafımda dediğiniz gibi ağrılarım var.Buarada safra kesemde taş vardı alındı.Hem ameliyat olduğum genel cerrah hemde kontrollere gittiğim dahiliye doktoru mideden kaynaklı olabilir dedi sol taraftaki ağrı için ama şuanda kan değerlerim sıkıntılıydı onları düzeltelim önce dedi.Bi arkadaş yazmış mide fıtığı olabilir diye olabilir usg yapıldımı?usg,tomografi mr vs.görüntülemelerden yapıldımı?endoskopi,kolonoskopi yapılmalı onlar olmadan net teşhis koyulmazz.Kan değerlerinde kanser taraması yapılmışmı.Hemen canınızı sıkmayın önemli bişey yoktur inşallah