Anneler sağlık ocağındaki hemşiremiz rotayı verirken tamamen yatar pozisyondan yavaş yavaş verdi çok tıkandı boğuldu korktum sonraki aşıyı kendim kaşıkla ya da biraz daha dik bir şekilde hızlı bir şekilde vermek istiyorum benim vermemde sakınca var mı kendisi verenler yazabilir mi ?