buseg16 akşam yemeğinden sonra bi ara öğün yaparsanız yaparsınız ekstra uyku öğünü vs gereksiz.
Emdiği dönemde uyumadan emerdi o kadar.
Uyumadan 1.5-2 saat önce yemeği kesin diyorlar uyku kalitesini , sindirimi bozduğu söyleniyor.
Hele o aylarda şekerli şeyler asla