serife2 svll1 ben 40 kontrolune gitmistim dikis yerlerim bakilsin diye ama alttanda bakmisti doktor ic dikisler nasil diye ama onun harici zaten isini guzel yapan dikkatli yapiyor benim ebelerim cok ozenliydi
aleyezgn svll1 bana doktorum normal muayeneye gelince bi kaç dikişim vardı bi kontrol ederiz demişti ve etmişti normal di yani