birannebirogull Kızlar merhaba bir buçuk ay kadar bir süre evden ayrıydık memlekette bebeğim şu an 6 buçuk aylık ve resmen koala gibi aynı odada bile ayrı kalamıyor bıraktığın an kıyamet koparıyor gündüz bi şekilde idare ediyorum ama gece aşırı zorlanıyorum uyuyor beşiğine koyuyorum uyanıyor yanıma alıyorum uyuyo yatağına nasıl alıştırabilirim yanımda uyutmak istemiyorum düşer diye korkuyorum bu durumu yaşayan var mı acaba ne önerirsiniz
mahinur501_ birannebirogull valla kelin ilacı olsa başına sürer hesabı şuan aynı durumdayım ay olarak aynı bebeklerimiz en son çare salonda yer yatağında yatıyoruz sabaha kadar emiyo bende ne yapacağımı şaşırdım odada tek bırakıp çıkamıyorum bile çığlıgi koparıyor hemen
organikirmik birannebirogull bizimki 9 aylık hep yanımda yattı ta ki yataktan düşene kadar. Çok pişmanım çok üzüldüm aynı gün yatağına koydum yanımda yattığından 4 kat fazla uyanıyor ama yapacak bi şey yok
zynprvlfsn birannebirogull 3.beşik olarak Montessori karyola aldım letgodan 90*190 ebatında, orada uyutup yanından kalkıp yatağıma geçiyorum, gece yataklar arası dolaşıp duruyorum ama bulabildiğim en iyi yöntem bu oldu, bizim yataktan 2 kere düştü, yanında duruyorduk gece gündüz uyuyunca.
neslihanada Valla asla alıştıramamıştım doğdundan beri aynıydı hamak almıştım bitek onda yatmıştı benim bebeğim birde yer yatağı yanımda başka türlü asla yatmazdı 19 aylık şuan hala yerde yatar
birannebirogull organikirmik bende çok korkuyorum bundan beşiği de hemen yatagımın yanında zaten ama yok sürekli beni istiyor
birannebirogull mihraninannesi010725 evet emiyor ni haftadır böyle sürekli üstümde oyuncaklarıyla oynarken bile yanında oturmalıyım biraz uxaklaşayım hemen aglıyor
mihraninannesi010725 birannebirogull ayrılık kaygısı başlamış çok net bir şekilde benim kızım emmiyor ve pek umurunda değilim ama emziren arkadaşlarım seninle aynı durumda herkes bana bu durumun zor olduğunu söylüyor ama ben yaşamayı öyle çok isterdim ki Allah kolaylık versin sanada bebeğin seni kaybetmekten korkmaya başlamış
organikirmik birannebirogull öyle evet 10 dakika aralıklarla uyanıyor bizimki de yanımda yatsa daha uzun uyuyacağına eminim ama elden gelir bi şey yok 🥹 bariyer alıp yatakta yatırmaya devam edebilirsiniz belki
birannebirogull zynprvlfsn yatağına koyuyorum uyanıyor acaba dönünce falan sallandığı için mi uyanıyor
birannebirogull organikirmik şimdi düşündğmde acaba dönünce sallandığı için uyanıyor olabilir mi sabitlesem mi beşiği
ayg_503 birannebirogull bana da çözüm bulacak arkadaşlar var mı 1.5 yasinda oğlum kucağımda inmez yatakta da benimle uyumak ister oldu ayrılık kaygısı yasiyo sanırım ama kendi yatağında yatardı bensiz uyumak istemiyo yanından kalktığım an uyaniyo zaten emmeden yatmiyo diye emzirmeyi bıraktım 2 hafta çok güzeldi şimdi de bu süreç başladı
zynprvlfsn birannebirogull Benimki çok hareketli, uyurken sürekli ayağını atıyor vs ses olunca uyanıyordu yatakta, bu yatak büyük, dönüyor, dolaşıyor, ses olmuyor, daha iyi çok şükür ama gece uykularımız berbat
birannebirogull zynprvlfsn benim oğlumda çok hareketli uyurken sürekli dönüyor belki de sallandogı için uyanıyordur bu gece sabitlicem bakalım
suheyla92 birannebirogull benmki de oyleydi en son pes ettim besigini kaldirdim yatagima bariyer taktim düşmesin diye babasini cocuk odasina kovduk beraber yatiyoruz. Ama önümüzdeki ay ayricam 18 aylik oldu.
birannebirogull suheyla92 eşinizle ayrı mı yatıyorsunuz yani biz ayrı uyumadık hiç uyumaksa istemem açıkçası ama bu sekildede yatakta dönemiyorum uyuyamıyorum 🤷🏻♀️