fufu09 Kızlar eşimin akrabası ben biraz pimpirikliyim gidesim yok gibi kendi annemde gitme çoçuk küçük korkar felan dedi rezil olursunuz dedi eşimin de akrabası yani o gitme taraftarı ne yapcam bilemedim sizler gittiniz mi
sevvalceylinn fufu09 kızım tam 2,5 aylıkken kuzenimin düğününe gitmiştim ve düğün başlayınca yüksek sesten çok korkmuştu hemen eve gitmiştik. Birde her düğün salonunda bebek bakım odası yok maalesef oda ayrı zorluk yaratıyor.
adakin fufu09 düğünler bebek için hiç iyi değil. Çok ses var kulakları hasar görebilir ve çok korkar. Kapalı alan herkes ter içinde pislik iğrenç. Milroplar zıp zıp zıplıyor O masalar sandalyeler asla temizlenmiyor. Bebeğim 9 aylık hala hiç bir düğüne gitmem 2,5 ay çok çok küçük yazık bebişe 🥲
meselayani Hem kulaklarına zarar yavrunun hem kapalı mikrop dolu bir ortam.. bence gitmeyin kırılan kırılsın çocuğunuzdan önemli değil çook küçük. Tam hastalık zamanı okullar açıldı mikrop kol geziyor
birerkekbirkizannesii fufu09 kızım 9 aylık hıc bır düşüne gıtmedım 4 aylıkken esımın kuzenı evlendı yıne gıtmedım 1 yaşına gelmeden onu o kdr kalabalık kapalı alana sokmam
kanalizzze59 fufu09 ben 5 aylık bebekle gitmiştim mecburdum ama elimde olsa asla gitmezdim gerçekten korkuyorlar ağlıyorlar hele sizinki daha küçük Eşiniz tek gitmeli
myavocado fufu09 Bebeğim 55 günlük iken gitmiştik biz eşimin kuzenin düğününe, şehir dışına. Yüksek sese maruz kalmayacak bir tarafta oturdum, öyle saatlerce durmadım tabii ama bir saat kadar katıldık, sıkıntı yaşamadım.
UrbanMom fufu09 ben ilk kez 8 aylıkken filan götürdüm ama sesten çok korkup ağlamıştı. Sizin bebeğiniz daha da kucukmus. Eğer giderseniz ve kapali alansa dikkat edin 2 yaşındaki oğlum 2 hafta önce bir gece hastanede yattı çok fena salgın var. Hastane bu salgın olan çocuklarla doluydu. Hatta bize de geçti bütün aile hasta olduk.
richgirl fufu09 oğlum 6 aylık oldu halen ne düğün ne kına asla götürmedim. Hiç kimsenin saçma sapan eğlencesi çocuğumdan kıymetli değil. Ha getirenleri gördüm. Bebekler delirmiş gibi ağlıyordu. Ve bebeğin başına üşüşmüşlerdi. Steril olmayan ortam. Herkes dokunmaya çalışıyor siz çoook gerilirsiniz. Hiç gerek yok.
incikcb fufu09 ben 35 günlükte gittim görümcemin düğünüydü mecbur bebeğimi de götürdüm kulağına sünger kulak tıkacı taktık salonda pusete koydum üstünü örtüp baktım bişey olmadı çok şükür ama yüksek sesin rahatsız edeceğini düşünüyorum
Kitsu Ben olsam gitmem. Fazla uyarıcı var ve hastalıklardsn bahsetmiyorum bile. İlk düğüne 8 ayını bitirmek üzereyken açık hava da gittik. Onda da bir saat durup kalktık
gozelll Benim de eşimin akrabalarının kaç tane düğünü oldu ama ben gitmedim bebeğim de dört aylık gitmedim gitmem de salgın insanların gözü dili yüksek ses korkusu çocuğumu öyle ortama asla sokmam kimse kusura bakmasın
birtutamorgu fufu09 valla ben 15 gunlukken 1 saat yola gezmeye 20 gunlukken 2 gece yatili misafirlige 1 aylikken dugune gittim 2 aylikken yatili koye gittim ki 24 ocakta dogum yaptim hep subat mart icindeydi kışti yani maşallah turp gibi alistrdigim icin heryerde uyur hiç pisman degilim 😂😂😂