Merhaba güzel anneler. 2 aylık anneyim günde toplasanız maksimum 4 5 saatlik uykuyla ayakta duruyorum. Gündüz uykum yok gece uyuyabiliyorum sadece. Sizde durumlar nasıl? Ben hayret ediyorum bu şekilde ayakta kaldığıma. Annelik en zor şeylere bile dayanmak demekmiş. ☺