Deletedmom_985 bugun ogleden beri kakasi yesil geliyor neden acaba d vitaminin markasini degistirdik ondan olabilir mi pedia d kullaniyodu oceana gectik
birmommy Deletedmom_985 biz de ocean kullanıyoruz onunla alakalı değil bence fazla ön süt alımımda oluyor yani kısa süre emiyorsa ondandır 3. Ayda bizimde öyle bir sorun olmuştu
birmommy Deletedmom_985 bende öyle sanıyordum memeyi bırakınca doyuyor bırakıyor sanıyordum ama öyle değilmiş ay kontrolünde az kilo alınca fark ettim ama üşütme de olabilir süt sağıp uykudayken verin öyle güzel içiyor sonrasındaki kaka durumuna bakabilirsiniz
lenakor Deletedmom_985 kakası normale döndü mü döndüyse ne yaptınız benim bebeğim de aynı emiyor bi fark yok 67 günlük 1 haftadır kakası yeşil arka sütü alsın diye uğraşıyorum ama doyup bırakıyor ve zorlayınca ağlıyor önden sağıp mememi vermeye başladım kaka rengi düzelmedi
Deletedmom_985 lenakor lenakor ara ara bazen hala yesil yapiyo ama cok sallamiyorum keyfi yerinde karni doyuyo gulucukler atiyo diger gunlerden bi farki yok ama doktorunuza bi gosterin kakanin resmini o daha dogru bilgi verir ☺️