10 aylik kızım var, burun, geniz akıntısı ve öksürük var. Genizi hep dolu rahat nefes alamıyor, buhar ve serumfizyolojik kullanıyoruz öksürük içinde proxar şurup kullanıyoruz ama bir türlü kurtulamıyoruz önereceğiniz birşeyler var mıdır acaba ?? Teşekkürler şimdiden.