rumeysayilmaz Selamlar. Bebeğim şuan 7 ay 25 günlük fakat hala regl olmadım. Sezaryen doğum yaptım ve bebeğim aktif olarak anne sütü alıyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Bu durum normal midir? Doktora görünmeli miyim?
Mariposa rumeysayilmaz ilk bir yil adet gormemek normal karsilaniyor endiselenmeyin. Ben iki kizimda da 6 . Ayda gormustum.
ilayssmom rumeysayilmaz Bebeğim 15 aylık hala emiyor ve hiç adet olmadım 4 gün önce test yaptım negatif cerazette hap kullaniyorum bende Perşembe günü doktora gidicem muayene için genelde emziren anneler için normal diyolar 😑
beyazkuyruklubirgeyik rumeysayilmaz kızımın doğum günü geçti 1 gün sonra adet oldum. Yani doğum sonrası 12 ay adet olmadım ben de. Sonra oldum. Normal bence aktif emiyorsa
rumeysayilmaz Mariposa Mariposa bazen Mariposa bazı zamanlar kasıklarım adet olacakmışım gibi sancılanıyordu, acaba bir problem mi var diye düşünmüştüm. Rahatlattınız, teşekkür ederim
rumeysayilmaz beyazkuyruklubirgeyik bende tam bu anketi açtıktan 2 gün sonra adet oldum bebeğimde tam 8. Ayına girmişti. Gözüm aydın😅