pembelianne_ Birprensannesii__ 3,5 aylikken ayirdim ama bebegim gece uyanmayi kesmisti ve donebiliyordu artik bunlari 6 ayda yapabilseydi 6 ayda ayirirdim
mihraninannesi010725 Birprensannesii__ ne odası ortamizda yatıyor ve 2 yaşına kadar devam etmeyi düşünüyorum
duyguluinsan Birprensannesii__ offff çok zor ben biraz zor ayıracak gibiyim. 6 aylık, çok nadir de gece uyanmasına rağmen odadan ayrılması fikri eşim ve benim için en az 2 yaş :)
Hllak Birprensannesii__ ben 2 yaşında ayırdım önce emzirmeyi bıraktım daha sonrasında odasını ayırdım 😊
pembelianne_ Birprensannesii__ Yok 6 aya kadar uyku arasinda gece beslemesi yaptim uyanmiyordu zaten 6. aydan sonra kilosu da iyiydi zaten biraktim. odasini ayirinca o da rahat etmisti ben de
Ebrar22 mihraninannesi010725 ama çok güzel bi duygu eğer sizde isteyerek yatırıyorsanız ☺️😁kızım üç yasında bazen yanmdayken bıle özlüyorum alıyırum yanıma zaten ilerde kendısı ıstemez bırlıkte uyumayı 😢
mihraninannesi010725 Birprensannesii__ her gün valla beşik öyle süs gibi duruyor alıştım ya aslında asla yatırmazdim da kv kb sağolsunlar benim psikolojimi alt üst etti bende inadına bizimle uyumaya alıştıriyorum
Birprensannesii__ duyguluinsan Benim bebegim 10 aylık şuan erken zaten ama gece uyanması bu şekilde devam ederse biraz zor
babyykar Şuan 8 aylık gece çok sık emiyor 1 yaşında bırakmayı düşünüyorum bende . 3.5 ay çok erken, 2 yaş çok geç gibi
cilekli_soda Birprensannesii__ şuan 6 aylık gece emme ve beni emzik gibi kullanma var onu azaltmaya çalışıyorum sonrasında oda ayırmaya geçeceğim çünkü biz dönerken vs çok uyanıyor diken üstünde yatıyoruz
pnarpoyraz cilekli_soda aynı yatakta yatmak riskli değil mi uyku ölüm gibi derler aniden dönüp çocuğun üstüne yatarsanız nefessiz kalır allah korusun. beşiği yok mu?
hepoyleolurzaten___ Birprensannesii__ 18.ayını bitirirken ayırdım oda çok yakın kapılar açık ara lambası da açık normalde davul patlasa uyanmayan ben çocuğum doğduğundan beri ıh sesine uyanır oldum
svncgldgn Birprensannesii__ uzmanlar erken bebek ölüm riskine karşı en az 6 ay diyor biz 1 yaşına girince ayırdık artık kendi odası olsun o bilince ersin diye şuan 1.5 yaşında bazen gece uyanıyor uyumuyor odssında bir baza var uyumazsa babası ya da ben gidip ysnında ona eşlik ediyoruz bizle uyuyor sonrs odamıza geri dönüyoruz. Ek olarak odalarımız dip dibe ama artık bizim de mahremiyete ihtiyacımız vardı odada sabah kalkıp işe gidecekken hazırlanamaz olmuştuk sesten biz dönsek uyanıyordu şimdi daha iyi çok şükür herkesin kendi alanı oldu odasını da biliyor artık
masterchefiniz Birprensannesii__ 1 yaşında ayırdım kalkıp çağıracak dönemi geldiğinde ayrılmalı bence