Merhaba kızım 32 aylık bugün dördüncü günümüz ilk gün hiç tuvalete yapmadık zaten normal olarak sabah götürdüm ama yapmadı sonra altına kaçırdı ondan sonra 6 saat boyunca hiç yapmadı ara ara götürdüm tabi ben ama çok bekletmeyin faydası yok yapacaksa yine altına yapıyor çünkü tuvaletini tutuyor tuvalette sonrasında yine altına kaçırdı Aradan 5,5 saat geçti tabi ben o arada yine götürdüm ama tuvaletten çıktıktan hemen sonra yine altına kaçırdı ilk gün üç defa cıs yaptı kaka yok. İkinci gün çok azıcık bir cıs yaptı sonra altına kaçırdı ikinci gün sadece öğleden önce üç defa cıs yaptı üçünü de altına yaptı akşam yatmadan önce tuvalet kitabı okuyorduk tuvalete gitmemiz lazım dedi gittik çok şaşırdım kakasını yaptı tamamını. Üçüncü gün yine azıcık bitiş yaptı sabah tuvalete kalktık kalanını altına yaptı ondan sonra yaptığı işleri altına yaptı akşama kadar olan zamanda kaka yok şu an dördüncü gündeyiz sabah kalktık tuvalete gittik ama yapmadı sonra altına kaçırdı çıktıktan sonra 2,5 saat oldu şu anda cıs kaka yok yapmadı ama gerçekten çok zor çocuğu uzun bekletmenin gerçekten faydası yok Yapacaksa yine altına yapıyor zaten inşallah zamanla alışır.