Herzaman herseyi gıda desteklemiyor malesf bazilari butun hem damla hem gıda..zaten bebeklern butun degerleri cok kolay degisebliyor ne yedi ki daha bu bebisler ne kullandi yerinde olsun.damlalarda duzenlu kullanilmayimca bircok bebekte olabiliyor.biraz sabır ister ama.duzeliyor.merak etmeyin.ayrica kullandginiz pekmezlern cogu bos seker yiğını.çunkü hepsi bilinçsiz kaynatiliyor.bunlarn bi kaynama.derecesi var kim buna gore yapiyor hic kmse cok kaynayan sey seker yığinina dönüsyor.ilaclari damllari aksatmayin pekmeze dewam edin ama soğuk sıkım pekmez alın.köylerde vs kaynamis pekmezler bomboş seker yığıni.gida ilede haftada enaz 3 gun kırmizi et ile besleyin,ciğer..yumurtanın sarısı ozellikle,yesil yaprakli sebzeler ve kurubaklagiller.