ozgeakin Kızlarımm bi bakabilir misiniz 2 saat önce oğlum yüz üstü düştü çok hızlı da düşmedi yavaş da düşmedi daha doğrusu tam göremedim hemen kucağıma aldım sakinleştirmek için çok korktum yüzünde öyle kanama falan birşey olmadı sadece küçük bir şişlik var buz koydum kusma vesaire birşey yok keyfinde çok şükür şuanlık iyi elinden tutarak yürütüyorum yürüyor emekliyorda bir problem yok ama çok korktum birşey olur mu lütfen bana yardımcı olur musunuz hastaneye gitmeme gerek var mı 2 saat bekliyorum 2 saat olduğunda uyutacağım yaşayan var mı aranızda
maygirl ozgeakin gecmis olsun..dediginiz gbi 2 saat uyutmayin gozlemleyin.huzursuzluk,aglama, kusma,göz bebeklerinde kayma,blincsiz bi durum farkederseniz göturürsünüz.
elfefe ozgeakin 2 saat 1 kontrol et canım farklı bir şey gözlemlemezsen bir şey yoktur inşallah kızın bir ara mama sandalyesinden düşmüştü çok şükür bir şey olmadı yüksekliği düşün yani