Doktor normal ve sorun yok demiş zaten, neden endişe ettiğinizi anlamadım.
Kilosu da üstte boyu da. Yani normal, demek ki iri bir bebek. Olabilir. Zaten 1 yaştan sonra büyüme yavaşlayacak, 1 yaşa kadar hızlı olması gayet normal. Aralarında 4 ay olan iki yeğenimden biri kızınız gibiydi, diğeri ise daha minyondu; babası çok uzun olmasına rağmen. Şu an 13 yaşındalar ve boy-kilo aynılar. Hatta uzun süredir böyleler.
Eşiniz çok da uzun değil bu arada.
Emin olmak için hormon değerlerine baktırabilirsiniz.