İyi akşamlarr hanımlarr. Nolur tecrübelii anneler tavsiyeler versiinler. Kızım 4 yaş tam gün kreşe başladık oryantasyon haftamız yarım gündü gayet güzel gittik ama tam güne gecınce feryat figaan gitmek istemiyor. Öğretmenini cok seviyor okula gidene kadar sıkıntı ağlamaktan maffoluyor boynumdan ayrılmıyor. Bu süreci yaşayan annelerden yardım bekliyorumm 🥹