Sezinnur Bebeğim 80 günlük 5-6 gündür doğru dürüst ne uyuyo ne emiyor. Kucaktan inmek istemiyor. Yatirdigimda kafasını kaldiriyo kalkmak istiyor. Çok yoruldum. Neden olabilir? Atak haftası olabilir mi? Regl donemindeyim o sütü etkilemis olabilir mi?