yagizsmom örtüyü kendi yüzünden çekmeyi öğrenene kadar örtmeyin bence. Benim kızım kış bebeği, ben örttüm şu anki aklım olsa hiç yapmazdım. Koltuklarından sıkıştırarak örtüyordum ama öyle bir riske hiç gerek yoktu yani. Çünkü Allah korusun yüzüne gelir çekemez falan aman aman
Kalın giydirin daha iyi, pervane gibi dönüyorlar çünkü uyurken. Şimdi bizim kız 9 aylık, üstünde tutmuyor örtüyü, kendimden bir tık kalın giydiriyorum ben de