aysem1205 Tedavi esnasında hiçbir sorun yaşamadım. Tedavi sonrasında da bir şeyim yoktu. Ben ağrıyı beklemeden doktorun reçete ettiği ilaçları içmiştim. Tek sorun ağzım yüzüm 6-7 saat uyuşuk kaldı. 😁 O günü ağrısız sızısız geçirdim fakat sonraki sabah çarpıldım. Mide bulantısı, titreme, kemiklerde sızı, ateş vs gibi bir sürü komplikasyon oluşturdu bende. İlaç mı tedavi mi ne bilmiyorum ama o sinirlerin zedelenmesi vücuda attı sanırım. Dişim ağrısa daha az sorun yaşardım. İki günüm bu şekilde geçti maalesef.