masterchefiniz berivanlina21 bizimkide aynı gözler gidiyor bayılır gibi oluyor .bende çok korkuyorum ağlıyorum her defasında
masterchefiniz berivanlina21 hayır sinirlendiğinde oluyor ağlarken çok ağlarsa ama artık olmuyor şükür yani çok nadir
Gamzeparlak1 berivanlina21 evet ama bunun kasılma olarak değil kalbinde bı şey mi var diye abartıp götürdük,tabiki kalbinde bir şey çıkmadı. Olayı anlattık, gayet normal, uyku ve emme saatlerine dikkat edin sinirlendirmeyin dedi sjsjjsjs
Niyesordunbucevabi berivanlina21 Çok geçmiş olsun öncelikle. Sen happymomdaki Berivanlina mısın canım 🤣
dygskerem berivanlina21 kardeşimde vardı dili boğazına kaçıyordu kalbinde delik varmış 7-8 kez olmuştu annem hep dilini çekiyordu eğer çekmeseymiş ölürmüştü allah korusun kapandı sonra delik bidaha olmadı çok dikkat edin güldürünce ağlayınca kaçardı
kardelen2 berivanlina21 ağzına üflemen yeter başka bir müdehaşe gerekmiyor sürekli ağlamalarını kontrol etmemiz lazım katılmaya başladığı an üfleyin düzelir benim kızımda öyle