maris Kızlar özel hastanede doğum yaptım bugün 7.gün 4 defa beni aramışlar görmemiştim aradım size ulaşamadıklarında yeniden dönerler dediler ama içim içimi yiyor neden aramış olabilirler bir sorun mu vardır sizce aynı durumu yaşayan oldu mu ?
ftmnrozun16 maris doğumdan 3-4 gün sonra kontrol için çağırmışlardı beni dikislerime baktılar ,bebeğimi kontrol ettiler, sarılık değerlerine baktılar ,bilgilendirmede bulundular siz gittiniz mi hiç doğumdan sonra?
Almiko Benıde aramışlardı açamamıştım tekrar aradığımda sizinki gibi” size dönecekler” dedi. Doktor bağlandı herhangi bir sorun olmadığını söylemek için aramışlar.