Kızlar kız kardeşim 5. Sınıftan beri bu öğretmeni tarafından psikolojik şiddet görüyor. Kardeşimin boyu çok uzun iri bir çocuk diğer arkadaşlarından çok daha büyük gösteriyor. Ama tabikşde akıl beyin yaşı onlaronkiyle aynı ama öğretmeni idrak edemiyor. Kardeşimi çok olgun yaşı büyük görüyor. Bu olay şöyle başlıyor ilk başta arkadaşlarıyla öğretmenleri hakkında konuşuyorlar . Herkes bir şeyler söylüyor kız kardeşimde öyle, ve diğer çocuklar kardeşimin tüm söylediklerini öğretmene anlatıyor. Ailemi çağırıyorlar benim hakkımda böyle böyle söylemiş söylediği de sevmiyorum hocayı demiş ama herkes aynısını demiş. Neyse ailemde söylemiş diğer çocuklar da konuşmuş neden sadece benim kızım sorunlu öğretmen de demiş kızınız diğer çocuklardan büyük olgun aklı başında diğerleri çocuk demiş ya düşünebiliyor musunuz sadece boyu uzun diye ama yaşları hep aynı. Neyse sürekli böyle sürekli şiddet annem almak istiyor okuldan babam sırf imam hatip devam etsin diyor. Son sınıfta şu an başkanlı kseçimi olmuş kardeşimi seçmiş tüm herkes kardeşimde ben kazanırsam hepinize çikolata ısmarlayacağım demiş. Öğretmen babamgil çağırmış kızınız şike yapıyor arkadaşlarını kandırıyor babama bir sürü saymış. Sonra annem gitmiş okula 2 gibi gelin konuşalım demiş ama annemle görüşmek istememiş işim var deyip geçiştirmiş annemde kardeşime başkan falan olma zaten hiç anlaşamadınız öğretmeninle daha da göz önünde bulunma diye bağırmış bekçi duymuş hemen kadına anlatmış kadında annemi aramış sen nasıl böyle konulursun bak gör asla kızınızı başkan tapmayacağım hileyle hurdayla başkan mı olur. Bir sürü laflar etmiş annemde bağırmış. Kardeşim çok zeki kızlar dersleri çok iyi ama bu öğretmen yüzünden çekmedipş kalmadı psikolojik destek bile aldı psikoloğu öğretmen de sorun olduğunu söyledi sınıf öğretmeni aynı zamanda din kültürü öğretmeni kocası müdür. Kardeşimi süewkli ezikliyor. Ağır laflar ediyor. Okul daha başlayalı bşr hafta oldu hadi oluversşn başkan ne olacak sen öğretmensin eğiticisin ama suç babamlarda başka okula neden yazdırmadın kızlar ben bu öğretmeni cimere şikayet edeceğim çünkü kardeşimin gözündeki ışığın kaynolmasına sebep oluyor daha dün doktor olacağım diyen kız gitti başka birisi geldi