atlas3_6 o aylarda vermiyordum. Şimdi yedi yaşında telefon hala vermiyorum, tablet ise kontrollü bir şekilde haftasonu bir gün kullanabilir onda da bizim yüklediğimiz uygulama ve oyunlar var sadece, izlediği şeyleri takip ediyorum.
Televizyonu yazın biraz fazla izledi şimdi okul da açılınca o da sınırlandı. Günde bir max iki çizgi film izliyor.
Bu kadar dikkat ederken çocuk okulda diğer çocuklardan her şeyi öğreniyor ama. Squid game izliyormuş arkadaşları, onun oyunlarını oynuyorlarmış teneffüste, wednesday karakterini ve dansını öğrenmiş, labubuyu öğrendi bu hafta da öncesinde hiçbir fikri yoktu:)
Geçen sene de klozette çıkan kafalarla ilgili bir videoyu duymuştu arkadaşlarından.
Sonra dikkatimi çeken bir oyunları daha varmış, ceza olarak herkes önündeki suyu içiyormuş. Bu filmlerdeki alkolle oynanan oyunlara benzettim ben 🤦🏻♀️