Hangi yatağı aldınız memnun musunuz pişman mı 2,5 yaşında ikiz oğullarım var şu an onları oda yapmak istiyorum odada tek kişilik koyabileceğim bir yatak alanı var yavrulu yatak ya da ranza veya siz hangisini kullanıyorsunuz memnunsunuz paylaşabilir misiniz