Merhaba anneler bebeğim 2 ay 10 günlük ilk güne göre biraz daha iyi ama bebeğimin alnı sivri yani dışarı doğru çıkık acaba yaşayan varmı ne kadar duştan sonra elimle düzeltmeye çalıştıysam olmadı alnının tam ortası kemik geçiyor sanki sert sivri umarım anlatabilmişimdir çok korkuyorum böyle kalır mı diye yarın için randevu aldım çocuk doktoruna ama yaşayıp düzelen vardır umarım😟