Gerçekten kız bebekler için zor bir tahlil bu. Bizde de kaka bulaşmıştı ama ben vermemiştim, eğer laboratuvarda böyle birşey belirtmedilerse bir sorun olmayacaktır diye düşünüyorum. Baya bi deneme yapıp yeterli kadar idrar biriktiremeyince , emzirdikten sonra altını açıp karnını ıslak mendille silip altı açık gözüm torbada bekleyip nihai yeterlilikte idrar toplamayı başardım ( kız bebeği olup tahlil yaptıracaklar olursa fikir vermesi adına yazdım böyle uzun ) 🤣