Ezgiasya canim ben bebegim 15 gunluk olana dek sutumu sagip biberonla verdim.kucuktu cabuk yoruluyordu sarilik vardi biberonla verince hem karni doyuyordu sarilik riski ortadan kalkiyordu.hem ben daha az yoruluyordum ama emzirmeye de devam ediyordum.