Bu kuaförler neden böyle ya kavisli kaş almalarını istiyorum kavisle alakası yok bildiğiniz düz almış,bazı yerleri fazladan almaları,o kadar kuaföre gittim tam istediğim bir kavis şeklini aldıramadım bir türlü. Biraz uğraş istediği için işlerine mi gelmiyor,beceremiyorlar mı anlamadım Sürekli zam yapmalarıda cabası artık kendim almayı öğrenicem