sevaltenekeci Kızlar bir kere yaptım tuttu sonrasında 2 kere yaptım turmadı yapıpta memnun kalan tarif versin
ozgecam sevaltenekeci bende 2 kere activia ile mayaladım krema gibi yoğurt oluyor nedense acıyor zamanla yoğurt hiç sevemedim tadı iyi olmuyor pek