Kızlar selam!
Benim kızım 15 aylık olacak ama bir türlü gece uykusunu çözemedim. Akşam 9 sa yatırıyorum. Gece 12 de bir aglayarak uyanıyor . Sallayıo uyutuyorum. Bu arada gece emmesine izin vermiyorum bu iki haftadır. Gece beslenmesini kesmeye çalışıyorum sadece su teklif ederim içer onu uyur. Ama gece 2:00, 2:30 gibi bi uyanıyor daha da yatmıyor. Ezan okunuyor sabah 5 de anca sallaya sallaya uyuyo öldürüyo daha. ( not; gece emerkende aynı saatte kalkiyodu) nasıl düzene sokacağım nasıl alıştırcam bu kızı bilmiyorum.