Kızlar bebeğim sadece anne sütü alıyordu ilk zamanlar sütüm çoktu 4.ayında azalmaya başlamıştı ama kızıma yetiyordu 5.5 aylıkken kilo alımı durdu şuan 7.bucuk aylık vermiş bile ek gıda çok yemiyor göğüsümü sıkınca çok az çıkıyor süt doktor ek gıdayı arttır dedi ama aklıma çok takıldı zaten yemiyor ne olacak böyle kilo vere vere 😞