Kızlar acil ya ay napıcam bilmiyorum oğlum anaokuluna gidiyo 1 hafta 2 gün gitmişti bugün bitlendiğini gördük bit şampuanı aldık yaptık taradık temızledik baya temızlendi bitti ama 2 gün daha devam edicez bunu sorum şu bunu öğretmene söylemelmiyim normalde asla çekinmem böyle bişeyden ama okul yeni başladı sınıftan buluşma ihtımalı sanki biraz az ama bulaşmışta olabilir napsam bilmiyorum söylesem mi hocam böyle bi sorun var söyleyin sınıf anneleri de tedbir alsın çocuklara yaşanmasın böyle sorun sizce