payas bizimde 5. Günde 17ydi sanırım. Fototerapi almadık ama sarılığımız tam 4 ay sürdü. Keşke tedavi görseydik demiştim. Bizimde ilk bebek çok iyi anlıyorum. Kendimi bile suçlayıp kaç gece ağladım, hiç üzmeyin kendinizi rabbim tez zamanda şifa versin . Sonra hemen canavar olacak 🫠🤣