Merhaba kızlar kızım 4 yaşında anaokuluna basladı cok sinirli bi yapısı var öğretmeniyle konustuk bugun her gün oyuncak vs yüzünden bi ağlama krizi oluyomuş öğretmen diyo en basitinden arkadasın8n kalemliğini istiyo o benim diye o senin değil diyince ağlıyo arkadasnın elinden oyuncak cekistirip elinden alıyomus arkadası ona o oyuncagı verip baska oyuncak aldığı zaman memnun kalmayıp onuda alıyomus elinden normaldede bi kac aydır sürekli memnuniyetsiz birinin cantasini görse bende ondan istiyorum diyo halbuki herseyini kendi beğenerek aldı baska cocuklardakinde gözü kalıyo her istedğni yapan alan bi aile degiliz ama niye böyle hep bi memnunsuz baskalarının esyasında falan gözü kalıyo nasıl aşabiliriz bu sorunu 😔