ecemim05 diyetisyene gitmenizi öneririm . İlaçlar bir işe yaramıyor hepsi geçici çözüm sağlıyor. Eliminasyon diyeti yapıyorum şu an ben egzama için gidiyorum ama ayağımda geçmeyen mantara da iyi geldi henüz 10.günündeyim çok hızlı etki etti . Bağırsakları onarmak çare . İyi bir diyetisyen araştırın bu diyeti uygulayan , ilaçsız çözüm olabilir ama diyet çok katı ve disiplin gerektiriyor kesinlikle bozmamak gerek başa döner her şey . Öncesinde tabi çeşitli kan testleri ister diyetisyen kişinin uygunluğuna göre başlar diyete . Tedavinin yanı sıra çok fazla yağ yaktırıyor ve ödem attırıyor. Yanlız bu diyeti belirli aralıklarla uygulamak gerekiyor.