Kızım 2 yaşını doldurdu artık mamayı bırakayım diyorum. Onun yerine ne vermeliyim ne zaman vermeliyim bilgisi olanlar yazsın lütfenn 😶 bildiğim kadarıyla genelde muhallebi veriliyor ama yer mi emin değilim bu akşam deneyeceğim sanırım başka önerisi olan tarifi olan varsa bekliyorum 🙃