Kızlar sorum başlıkta yazan konuyla ilgili, bebeğim 7 aylık ve sürekli seslerden korkuyor, genelde ani seslerden korkuyor öksürük sesi, araba sesi gibi gibi aklınıza gelen herhangi bir ses olabilir. Evde eşim ve ben varım sadece genelde sessiz ortam oluyor yani tv açmaya başladım artık izlettirmiyorum sadece ses olsun diye açıyorum , dışarıda bolca yürüyüş yapıyorum ve sık sık aileme de gidip geliyorum kalabalığa alışsın diye ama hala devam ediyor bu durum. Algıları açılıyor falan araştırdım ondan olabilir diye okudum bi kaç yerde , etrafındakilerde hamilelikte korktuysan ondan olur dedi. Hamilelik dönemimde korku yaşadığım bi kaç durum oldu ebet ama alakası varmıdır ya da yaşına falan gelince zamanla geçermi ki. Etrafta sürekli eleştirenler de oluyor bu konuyla ilgili çok korkak diye sinir olmaya başladım iyice aynı ayda başka bebeklerde var tanıdığım ama böyle bişey yaşamadıklarını söylüyor anneleri. Benzer durum yaşayan var mı? Doktor normal dedi ben bide buraya sorayım dedim