Selam herkse 🌸 Cumartesi günü sezeryan ile doğum yaptım kızlar, bugün cıktım doktor korse kullanabilirsin ister alttan giyilen ister sarılan hangisinde rahat edersen kullan dedi ama hicbir fikrim yok benim 😅 kullanıp memnun kaldığınız varsa öneride bulunabilir misiniz? Tercihen giyilenden ziyade belden sarılan birsey düşünüyorum daha konforlu olacağı için