Kızlar hepinize merhaba nisandan beri reglim şaşmıştı bugün doktora gittim rahimde kalınlaşma ve yumurtalık tembelliği teşhisi aldım smear verdim 1 hafta sonra sonuçları çıkacak duphaston ve combinol verdi yaşayan var mı yada bu ilaçları kullanan bebek düşünüyorduk biz de bu arada 3 ay kullanılacak dedi doktor duphaston