Bebeğim 9 ayına giricek gündüzleri artık uyuyamıyorum uykusuzluktan sürekli ağlıyor
Ağaç beşikte yatıyordu yani köy beşinde onda yatmak istemedi artık bende kaldırdım ama evde biri oldund çarşafla salıyarak uyutuyor Ama tek oldumda çıldırmak üzere oluyorum hiç bir şekilde uyumuyor