UrbanMom kızım o kadar zor bir bebekti ki her Allahın günü oturur onunla ağlardım, öyle ağlardı ki 4. katta otururken 1 kattaki komşum çıkardı yukarı iyi misiniz diye. 6 ay ağladı gazlı kolik bir bebekti. 2,5 yaşında hala öyle. Ama oğlum insana on çocuk yaptırır😀 3 aylık maşallah diyeyim ablasına göre hiç sesi çıkmıyor tek derdi bütün gün emsin, biri onunla muhabbet etsin de ona gülsün diye bekliyor.