[silindi] Hamilelikte bebeğin hareketleri daha erken hissediliyor diyorlar doğru mu 18 haftalık oldum sanki hissediyor gibiyim ama ayırt edemiyorum siz ne zaman hissettiniz 🥹
defneduruu [silindi] ilk kızımı 16 da 2.bebeğimi 17 de hissettm bunun bir doğruluğu yok ama hissetmişsiniz hamileliğin en güzel anları bir tek tekmelerini hissetmeyi özledim🤭 sağlıkla alın kucağınıza🥰
aysme Ya konudan farklı ama birsey sormak istiyorum doğru mu ? İkinci sezeryan daha mı ağrılı yada sancılı oluyor ilkine göre , teşekkür ederim bu arada
[silindi] aysme sezaryen olacağım bende ama bana daha kolay olduğu söylendi hep doğurunca yazarım ilk çook kolaydı💁🏻♀️🤍