hazad 13 aylıkken bıraktırmıştım aşırı meme bağımlısıydı gün içinde her istediğinde vermedim sonra gece kestim eşim uyutuyordu gece de vermiyordum uyanırsa eşim uyutuyordu sonra gece uyanmamaya başladı sonra uyanırsa su vermeye başladım içip az hemen geri uyuyordu sonra bir gün komple hiç vermedim 2-3 gün ağladı çok üzüldüm ama hamileydim kesmem lazımdı kasılmam oluyordu ağladı bende bi kere ağladım 🥲 sonra alıştı bu süreçte göğsümü açmaya çalıştı haliyle ben bant yapıştırdım göğsüme içimden niyeyse öyle yapmak geldi 😅 o da kabul etmek zorunda kaldı içemeyeceğini hani ben vermiyorum gibi değildi içilmeyecek bir durumda gibi hisseder belki dedim 😅 sonra hiç üzülmedim ama iyi ki bitirdik çok huysuzdu huysuzluğu gitti gece düzenli uyumaya başladı 2. Bebeğimi de yaşından sonra kesicek uzayan emzirme çok anlamlı olmadığını düşünüyorum verenlere saygım sonsuz ama ben çok üzüldüğümden biberon verdim sonra devam sütü gece uykusu ve öğle uykusu geçerken biberon içiyor hala 1.5 yaşında