Bebeğim 4 aylık sadece sütle besleniyor. Doğumdan 10 kilo fazlam kaldı yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum ama az yedikçe sütüm azalıyor.İnternette 6 aydan önce diyet, spor önerilmiyor diye bi yazı okudum.Evde bisiklet sürsem ara sıra yürüyüş yapsam sizce bir şey olur mu deneyen var mı