Kızım 18 aylık şu anda bebek arabası var zaten ama hamileyim bir bebiş daha geliyor, bende şu an kızımın kullandığı arabayı bebek kullanır diye düşündüm puseti falan da var çünkü, kızıma da baston tarz bebek arabası alırım dedim, sizce mantıklı mı böyle arası yakın olan diğer anneler siz nasıl yaptınız önerilerinizi bekliyorum