Mineltoygar Başka bir doktor veya klinik aramayın bence.Çok çok iyiler.Biz geçen hafta Yusuf Beyde olduk sünnet.Bir de Melih Bey.ikisini de çok iyiler.Biz A’dan Z’ye çok memnun kaldık,ilgiden,ortamdan,bütün çalışanlardan,klinikten.
Çevremde de tanıdıklarımın %90’ı orda yaptırdı sünneti,hep memnun kaldılar.Ben sonuna kadar tavsiye ediyorum.