seda_seda Kızlar geceleri bebeğim çok sık uyanıyor emmeye alıştı galiba:( 4.5 ayı geçti.. bukadar sık emme alışkanlığından nasıl vazgeçirebilirm? Her uyandıpında emzirmesem pışpışlasam sallasam olur mı acaba ? Sonraları uyanmamaya başlar mı?
deletedmom4842 seda_seda Yatma zamanı doyduğundan emin oluyorum yattıktan 1 saat yada 2 saat sonra kalkınca emzirmek yerine ayağımda sallıyorum ve uykuya geçince bırakıyorum devam ediyor uykusuna zaten ayağımda sallayarak yatırdığım İçin sorun olmuyor sürekli emzirmeyin gece uykusunda ama tabii yatırırken iyice doyduğundan emin olun
MTkutay seda_seda malesef benim ki de 5 aylık ve o şekilde gece sürekli uyanıyor artık yanıma alıyorum çaresizlikten sanırım beni yanında hissetmek istiyor ama ben hiç memnun değilim bu durumdan
seda_seda deletedmom4842 artık çok kısa emiyor benimki sizinki de öyle mi? Emerek uyuduğu için hem emmek şstiyor ama diğer türlüde boyna uyanıyor Buarada okuyorum 6-8 saat kesintisiz uyuyanları inanaıyorum vallahi :)
deletedmom4842 seda_seda evet emme süresi kısaldı iyice bebekten bebeğe fark var ama geçici bir durum diye düşünüyorum zamanla düzene girecektir elbette
Rmyslymn seda_seda benimde 2 aylık bebeğim var dün 11 de emip yattı sabah 6 buçuğa kadar uyudu en erken 4 saatte bir kalkar
Dorukannesi deletedmom4842 sizin cocugunuz ne kadar emiyor acaba sanirim ayni ayliklar benimki 5 bucuk aylik
melihbugraninannesi Rmyslymn maşallah diyelim nazar değmesin bebeğim 2.5 aylık iki saat uyuduğunu hiç görmedim gündüz akşam sekize kadar hiç uyumuyor uyuduğunda da en fazla 45 dk sonra uyanuyor
Retina Rmyslymn benimkide 2,5 aylıkken öyleydi şu an 6 aya girmek üzereyiz 4,5 aylıktan beri 2-3 saatte bir uyanmaya başladı 4 aylıkken uyku gerilemeai var maalesef
Rmyslymn melihbugraninannesi alıştırılması gerekiyor çocuklar çok dirayetli benim kızım ilk uyku eğitimi vermeye kalktıgımda bir hafta zırıl zırıl ağladı gündüzleri tvli oda da unutmayı çalıştım sese alıştı emzik büyük kurtarıcı tabi zor tuttu ama tuttu