anneezgi Bebeğim 13 aylık hala hiç dişi çıkmadı buna rağmen her şeyi yiyor.Emiyor ama yemeklerin de hepsinden ayırtetmeden yiyor. Acaba ne zaman dişi çıkar, bunun ıcın doktora gitmeli miyim?
Hiilyuss anneezgi yaşına yakınken aile hekimine sormuştum acelesi yok cıkarır demisti. 12 aylıkken bir tane patlattı. Simdi 14 aylıgız 1.5 dişimiz var anca🥲 sanırım genetik olıyormus
demir2606 anneezgi 1 yaşına kadar çıkmadıysa tahlil isteniyor bizde bir yaşındayız daha 2 gün önce ilk dişi patladı tahlil verdik d vit ve triodine baktılar temiz çıktı genetik dediler tahlil verdiniz mi
eozlem ayda çıkardık biz de 4 tane birden. 12. aya girdikten sonraki 30 gün içinde herhangi bir diş çıkmazsa doktor kontrolü gerekiyor demişti Osman Gönülal. Bir gözükün isterseniz.
anneezgi En son gittiğimizde 13. Aya kadar normal demıstı doktor sonrasında çıkmazsa bakarız demıstı ben bu hafta gıdeyım tekrar haklısınız