yokdahanelercanim Kaç aylıkken odasını ayırdınız? Odasını ayırmak için gece uzun uzun uyumasını öğrenmeyi beklediniz mi yoksa bikac kere uyanıp ağlasa da ayrı odalarda mı yatalım dediniz?
aselliyam23 yokdahanelercanim bende beklim burda 4 yaş geç kalmış bi anne olarak yeni odasına nasıl alışır deneyimlicem fikirlere açığım bende😍
birerkekbirkizannesii yokdahanelercanim bu bebekten bebege degısıtor kızım 6 ayından berı uzun uyuyor bazı durumlar dışında yanı odasını ayırabılırım ıstesem ama suan düşünmüyorum 9 aylık seneye yazın ayırıcagım 18-19 ay gibi